11 Ağustos 2009 Salı

1 Gün 3 Gün 5 Gün Derken 5 HAFTA OLDU!

Hayatımın en hızlı geçen 5 haftası oldu diyebilirim sanırım. Ve en güzel 5 haftası. Yepyeni bir hayatın ilk 5 haftası. Birkaç sağlık sorunu canımızı sıkmaya çalışsa da mutluluğumuzu bozamadılar ve hepsini atlatmış olarak yola devam ediyoruz.

Doğum, hayatımızın anlatılması aceleye getirilmeyecek kadar önemli bir dönüm noktası olduğu için onu yazmayı başka bir zamana bırakıyorum. Unutmamak için kalem kağıtla tuttuğum notlara dayanarak şu ilk haftaların bir özetini veriyorum...

2 yorum:

  1. Maşallah size.. Anneye ve Veronika Deniz' e.. kocaman oldu artık.. Allah sağlıkla büyümesini nasip etsin. Daha mutlu güzel günler göstersin size.

    Bende o yolculuğun henüz 1/4 ini tamamladım. Bakalım bizi neler bekliyor gelecekte..

    Sizin için geçmek bilmeyen 9 aylık süreci ben bir çırpıda okudum :)

    Sevgiler gönderiyorum.
    Seray

    YanıtlaSil
  2. Gecikmeli cvp için özürler.. Maalum, bebişle işler zorlaştıbazı günler bilgisayarın kapağını bile açamıyorum.
    Size güzel bir hamilelik ve sağlık mutlulukla sonuçlanan kolay bir doğum dilerim. Gerçekten nefis duygular sizi bekliyor :)

    YanıtlaSil