19 Şubat 2010 Cuma

Bahar Geliyoor!

Bugün bir bahar havası var, hem dışarıda hem benim içimde. Bu sabah ilk kez kızımla kahvaltımızı balkonda ederek sezonu açtık. Soğukta ancak 10-15 dakikalık ziyaretler yapıyorduk balkonumuza, ki baharda ve yazın hayatımız orada geçer normalde. Şimdi bahar geliyor ve Deniz'cik için balkonda keşfedilecek bir sürü yeni obje var. Tabii onu korumam gereken bir sürü tehlike de! Bu bahar ve yaz, benim için diğer bütün baharlardan ve yazlardan daha güzel olacak. Çünkü balkon keyfimi kızımla paylaşacağım. Çiçeğimle balkona çiçekler ekeceğiz, güneşte neşeyle ötüşen kuşlarımızı seyredeceğiz, yemeklerimizi bereber balkon masasında yiyeceğiz, kafamızda birer geniş kenarlı hasır şapkayla yazı erkenden evimizde yaşamaya başlayacağız!

Ben baharda bambaşka bir insan oluyorum. İyimserliğime iyimserlik, enerjime enerji ekleniyor. İşler güçler problemler vız geliyor, bir anda her şey iyi ve güzel geliyor. Evim düzenli mis gibi, çiçek gibi olsun, balkonumda çiçekler ve her tür kendini şımartma imkanı olsun, güzel, hafif yemekler, sebzeler salatalar soframızı süslesin, sporumuz yürüyüşümüz eksik olmasın, zayıflayalım incecik olalım, kış tembelliğinden kurtulalım istiyorum bu havalarda, ve hepsine de yetiyor kışın yetmeyen enerjim. Ama bu sene baharın gelişi beni ayrıca heyecanlandırıyor. Çünkü biliyorum ki güneşin ısınması, günlerin uzaması demek benim minnoş kızımın, çiçeklerin en mis kokulusunun büyümesi, başka bir dönemin başlaması demek. Bu yaz Deniz bir yaşına girecek ve yavaş yavaş yürüyen, kelime kelime konuşmaya çalışan bir bebek olmaya başlayacak. Bebeklikten çocukluğa geçiş demek bu. Kızımla el ele üzerimizde birer askılı çiçekli keten elbise,yanımızda yanık tenli yakışıklı babamızla deniz kenarında yürüyüş yapmak demek bu sene yaz! Yaşasın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder