22 Şubat 2014 Cumartesi

7. Hafta

4. hamileliğimin 7. haftasındayım. 13 kasımda gideceğimiz 8. hafta randevusu yaklaşıyor. Bütün umudum bu hamileliğin ilki gibi müthiş bir aşkla sonuçlanması. Bir anne ile bebeğin aşkı. Bugün Deniz'in okul arkadaşının evine gittiğimizde onun 1 yaşındaki kardeşi ile ilgilenen annesini izledim ve hafif bir dehşetle o yaş çocuklarının ne kadar yorucu olabildiklerini hatırladım. Hala bana oldukça bağlı olan ve çok ilgi bekleyen kızım da varken böyle bir meşgale nasıl olacak diye biraz gözüm korkmadı değil. Ben karakterim gereği olsa gerek bebek büyütmenin en büyük zorluklarını unutmuşum anlaşılan. Ama yapacak birşey yok! bebek özlemi aylardır bacayı sarmış durumda! Kendimi geçtim, kızım için bu kardeş yapılacak. Şimdi yapmam gereken tek şey, mide bulantısı ve bolca baş dönmesi olarak kendini gösteren bebeğimi beklerken çok sevdiğim hamilelik döneminin tadını çıkarmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder