22 Şubat 2014 Cumartesi

9. hafta

Günün özeti: 8'e doğru Deniz'le beraber kalkış, biraz çizgi film, kahvaltı ve 10 civarı okula gidiş. Dönüşte ayakta zor durma ve kendimi yatağa dar atma hali. l1 civarı uykuya dalış ve 14:20'de kalkış! Ne kadarı hamileliğin 8+6 sından, ne kadarı geçmekte olan gripten bilmiyorum ama uykuya doymuyorum. Yeni rutinim bu şekilde. Sonra bloglar aleminde veya ev işiyle 2 saat ve Deniz'i okuldan almamla annelik mesaisi gene başlıyor. Bu aralar hayatım 2 haftalık bölümlere ayrılmış durumda. Doktor kontrolü, bir 2 haftalık süreci bitirip diğerini başlatıyor. Her kontrolden sonra "bu 2 hafta nasıl geçecek şimdi!" duygusuyla ayrılıyorum hastaneden. Bugün mesela iki haftalık sürecin tam ortasındayım ve içimde endişe had safhada. İçimdeki bebeğin 9 haftalık kalbinin hala atıp atmadığını öğrenmem gerek. Sanırım yarın doktorun istediği rutin idrar ve kan tahlillerimi yaptırmaya hastaneye gittiğimde bir kadın doğumcunun (benim doktorum evden çok uzakta olduğu için başkasının) kapısını çalıp ultrasonla bakmasını isteyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder