7 Mayıs 2009 Perşembe

29. Hafta Kontrolü


28 Nisan 2009

Bu son iki hafta birazcık daha fazla ayağa kalkarak geçti. Dışarılarda gezemesem de evde hareketlendim, havalar da düzelmeye başladığı için kocam bana çok kullanışlı, arkası yükseklik ayarlı bir şezlong aldı ve sıkça balkona taşındım. Kendime verdiğim sözü tuttum, tatlı börek çörek tüketimini kesip meyve sebzeyi arttırdım. Kontrole giderken kilo konusunda merak içindeydim.

Bu sefer doktorun söyledikleri hepimizi daha da mutlu etti ve rahatlattı! Deniz bebek içeride 1500 gram olmuş ve normalden bir hafta ilerideymiş. Tekme tokat sıklığına ve şiddetine bakılırsa keyfi de yerindeymiş. Benim rahim durumum gayet iyiymiş.

Doktorun da keyfi yerine geldi "yeter artık bu kadını alıp biraz dışarı çıkarabilirsiniz, bıkmıştır bir aydır ev hapsinden, boğaza kahvaltıya gidin, sinemaya tiyatroya gidin, çok yürümeden, çok yorulmadan herşeyi yapabilirsiniz, size yasak yok! " diye müjdeyi verdi!

Bir de tartıda benim bu 2 haftada hiç kilo almadığım çıkınca bir rahatlama, bir bayram havası ki sormayın! Muayenehaneden çok mutlu ayrıldık ve hemen o gece nereye gittik, artık bir dahaki postta :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder