10 Mayıs 2009 Pazar

Sen Doğunca...

Sen doğunca ne yapıcam?
Herhalde salya sümük ağlıycam!
Öyle diğer anneler gibi 2 şık gözyaşı değil hem de,
Kendimi tutamıycam,
Rezil olucam! Rezil olucam!

O ayacıkları artık içimde hissetmiycem!
Ama tutup tutup öpebilcem,
Pembe bezelyelerin her birini tek tek hem de!

Çişinle kakanla da uğraşıcam,
Biliyorum, uykumdan da olucam,
Ama sen benden bir parça olcaksın, BİZDEN hem de!

Bundan öte mucize olabilir mi?
İnsan daha çok değişebilir mi?
Başka bir canı daha çok sevebilir mi?
Sevdim bile, daha da çok sevicem,
Anne olucam! Anne olucam!

2 yorum:

  1. Merhaba Ozlem.
    Hatirlar misin bilmem. MSU den Sukran, Alper lerin siniftan..Tesaduf eseri gordum sayfani ve hamile oldugum icin yazilarin ilgimi cekti. Firsat buldukca okuyorum. Kafam biraz karmasik oldugu icin bu donemde iyi geliyor aslinda. Simdi 34.haftadayim, az kaldi anlayacagin kizimla bulusmama:) Hem heyecanliyim hem de korkuyorum tabi yeni duzenimizde neler olacagini, bizi neyin beledigini bilmedigim icin. Ama bebegine yazdiklarini okudukca anneligin muthis bir seruven oldugu hissine kapildim.. Diliyorum bizim icin de hersey oyle olur.
    Sana ailenle birlikte guzel bir hayat diliyorum..
    Sevgiler..
    Sukran POLAT KUS

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Şükran,
    Tabii ki hatırladım.
    Okuyor olman ve sana güzel şeyler hissettirmesi beni çok mutlu etti. Gerçekten de annelik müthiş bir serüven ve bence tadını çıkarmak gereken çok güzel günler seni bekliyor. Umarım güzel sağlıklı bir doğum olur ve bebeğini güle güle büyütürsün. Mutluluklar..

    YanıtlaSil