12 Mayıs 2009 Salı

31. Hafta Kontrolü - Detaylı Ultrason

Yiihhuuuuuuu!!! Bugün gene kızımızla randevumuz vardı. Ve daha da iyisi detaylı ultrasonu yapıldı, bitin iç dış organları kontrol edildiii, ve herşey gayet yolunda görünüyooorrrrrrr!! Hanfendi 2 hafta önce 1500 gram civarıydı, bugün 1920 gram civarı çıktı. Kemik boyu ve kilosu bir hafta önden gidiyor, pek mutluyuz, gururluyuz. Herhalde benim bi süre yatalak olmamın ve bol istirahatin en iyi yanı bu oldu. Bol bol göbeği sola devirip yatmam sayesinde kız hızlıca gürbüzleşti. Ben de ilk 2 haftada çok gürbüzleşmiştim ama neyse ki hız kesti benimki :)
Bu arada dünden beri yeni yeni hissettiğim göbek altına, sol kasığıma doğru hissettiğim tekmelerin yumruk olduğunu anladık, elleri ordaymış onlarla itekliyormuş beni!

Bu aralar gene çok duygusallaştım. Bir duygusal film izlemeye kalkışmayayım, veya bir fotoğraf, reklam filmi, yavru hayvanları ve annelerini gösteren belgesel bile yeter... Ağlarım da ağlarım :) Sevgilim artık alıştı, eskisi gibi panik olup 'ne oldu' diye sormuyor bile, hiçbir neden olmasının şart olmadığını biliyor :))

Hay allah, geçen kontrolden sonra izin çıkınca nereye gittiğimizi yazacaktım sonraki postta ama araya anneler günü ve kontrol girince kaynadı... Bi dahakine vallahi anlatacağım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder