10 Mayıs 2009 Pazar

İlk Anneler Günüm :)

Tam olmasa da içimde taşıdığım ve doğmasına az kalmış olan bebeğimle ben de artık anne sayılıyorum!
Telefonlar ilk kez benim için çalıyor bugün.
Çok özel bir gün yaşıyorum.

Bütün annelerin ve anne adaylarının Anneler Günü kutlu olsun. Hepsiyle harika bir duyguyu paylaşıyoruz biz. Umarım bu duyguyu tatmak bütün kadınlara kısmet olur.

Bu sabah çok sık olmayan birşey oldu.
Sabahın 6 buçuğunda tuvalete kalkmışken bu pijamanın da belinin daralmaya başladığını hissettim. Hemen ardından 2-3 gün sonra 32. haftaya girecek olduğumu fark ettim. Ve birden bir heyecan yükseldi içimde.
Yattım yatağa ama uyumak ne kelime, bir duygu selidir başladı sabaha sabah.
Duygular rahat vermeyince, çok sık yapmadığım birşey yaptım.
Kağıda kaleme sarılıp hepsini şiire döktüm.


Kızım ve ben büyüyoruz,
Bir de içimdeki heyecan.

İçimdeki Deniz, deniz değil bir okyanus,
Hayatımızı kaplayacak.

O tertemiz, boş bir sayfa,
Beni anne, bizi aile yapacak.
Biz yarı yazılı iki kitap,
Bundan sonra her sayfamızda onun izi olacak...

Denizin tuzu gibi,
Suyun huzuru gibi,
İçimize işleyip sarıp sarmalayacak...

Deniz gibi derin, engin ve zengin olsun!
Renkse renk,
Dalgaysa dalga,
Gizemse gizem,
Herşeyin en güzeli benim kızımda olsun!

Tomurcuğum, miniciğim, gonca gülüm büyüyor,
Bir de ah, o içimdeki heyecan!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder