7 Mayıs 2009 Perşembe

Yatarak 1 hafta geçti.

07 Nisan 2009

Yaa ama ben güzel güzel gebe kıyafetlerini giyip tatlı bahar günlerini dışarıda yürüyüşler yaparak, havanın tadını çıkarark geçirecektimm!!!
Her yerde insanların sempatik bakışlarının, bana bayanlar tuvaletinde bile önceliği bana vermelerinin keyfini sürüp kızım için o şirin ötesi giysilerden alacaktımmm!!
Şimdi hepsi birden suya düştü ve bu ev hapsiyle ilgili en çok canımı sıkan şey kızımın bebek arabası, yatağı, nevresim takımı, kıyafetleri, banyo malzemeleri gibi bana çok zevk veren alışverişlerini benim seçerek yapamayacak olmam. Tamam, babasının ve anneannesinin de zevklerine güveniyorum, ama ya benim içimdeki heves nasıl tatmin olacak?
İşin kötüsü tahmin ediyorum bebeğin boyutları ve ağırlığı arttıkça onu taşımam zorlaşacak ve artık hamileliğin sonuna kadar fazla kalkmamam gerekecek......

Ben yazın ilk günlerini dışarda hatta Darüşşafaka'nın havuzunda yüzerek, keyif yaparak geçirmeyi planlarken şimdi öyle bi durumdayım ki "neyse ki sık sık çişim geliyor da ayağa kalkmak için bahane oluyor" diye avunuyorum!

Bu arada kızımız sanki "niye kapattınız benim çıkışımı, madem orayı kapattınız ben de başka çıkış bulurum kendime!" dercesine tekmelemeye başladı. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder