11 Nisan 2009 Cumartesi

İlk Aşerme

25 Kasım 2008 - 6. Hafta

Bugün kendimi çok "gebe" hissettiğim bir gündü. :) Sabah uyanmak çok zor geldi, halbuki akşam 10 civarı uyumuştum bile! Aslında annemiz ve teyzemiz evde olmasalar daha bile erken sızabilirdim. Normalde sabah 8:00' de kalktığıma göre 10 saat uyku gayet yeterli olmalıydı. Ama değildi iştee!!! Ofiste günüm uyumamaya çalışarak geçti... Mesai hiç bitmeyecek sandım. Nihayet 18:30 olunca kocamla buluşup eve attık kendimizi. Tabii ki yemekle beraber bol bol turşuyu mideye indirdim :) Ekşi yemeye doyamaz oldum... "Ye ekşiyi doğur Ayşe'yi" derler ama bilimsel olarak ilk 3 ay boyunca bütün hamilelerin canının ekşiyi daha çok çektiğini okudum internette.

Yemekten sonra hemen sızarım diye düşünüyordum ama koltuğa uzanıp TV keyfi yapınca biraz dinlendim. Belki de asıl istediğim uykunun kendisi değil biraz tembellik yapıp dinlenmekti. Derken ilk aşermemi de yaşadım! İzlediğimiz dizide şalgam suyu lafı geçince benim gözler bi anda faltaşı gibi açıldı! Hayatımda bir kere ancak denediğim ve çok da hoşlanmadığım bir şeyi hayatımın merkezine koyacak kadar çok istemek acayip bir duyguymuş.
"Hiiiiii!!!! Şalgam suyuuuuuuuuu!" diye bir feryat ettim ki kocacım meseleyi anladı ve hemen harekete geçti. Ben "ohh ilk seferden baya okkalı bişey istedim bakalım nerden bulacak" derken o gayet kendinden emin ve rahat bir şekilde elini telefona atıp alt kat komşumuz ve yakın arkadaşımız olan Engin'i aradı. Meğer kendisi ortak bir iki arkadaşla beraber kebapçıdaymış, yarım saat sonra Engin elinde bir şişe şalgam suyuyla kapımızdaydı. Emin ilk aşermeyi çok kolay, yerinden bile kalkmadan atlatmış oldu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder