11 Nisan 2009 Cumartesi

Ah Kilolar Kilolarr!

28 Kasım 2008 - hala 7. Hafta

Acıkma krizleri ve aşermeler yaşamaya devam ediyorum. Olmadık zamanlarda birden midem kazınıyor mesela. Hemen az da olsa birşeyler yemezsem midem bulanmaya da başlıyor. Gene de pek çok hamileye göre oldukça hafif atlatıyorum. Genelde midem çok bulanmıyor. Çok fazla uyku ihtiyacı, ani acıkmalar ve bu bahsettiğim hafif bulantılar dışında şikayetim yok.
Bu akşam iş çıkışı Troya'yı izlemeye gittik. Çıkışta bardakta satılan mısırların kokusu bana taze haşlanmış makarnayı hatırlatınca eve varır varmaz ilk işim biraz makarna haşlamak oldu. Geceyarısı bi tabak sade makarna yemek ne derece sağlıklı bilemeyeceğim ama zaten saat yedide yediğim 2 dilim pizzanın bana yetmesi beklenemezdi!
Yani hamile değilken de insanın canı birşeyler ister istemesine ama bu biraz daha farklıymış. Daha yoğun ve kuvvetli. O yemeği görünce ya da kokusunu duyunca o senin için hayatın anlamı oluveriyor dersem abartmış olur muyum bilmem :) Tabii bu hiç de iyi birşey değil. İlk 3 ay kilo almadan geçirilirken (bebek o kadar küçük oluyormuş ki anne hiçbir şey yemese bile annenin bedeninden beslenebiliyormuş) ben şimdiden pantolonlarımın içine sığmaz oldum! Sınırsız kilo almaktan ve asla eski halime dönememekten korkuyorum.

Alın size kaçıncı ayda kaç kilo aldığınızı ve bu gidişatın genele göre nasıl olduğunu hemen görebileceğiniz çok faydalı bir hesaplayıcı. Faydalanın! http://gebelik.org/dosyalar/kiloalimi1.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder