21 Nisan 2009 Salı

Gece Gece Nedir Bu Enerji!

14 Mart 2009 - Cumartesi

En mutlu ve keyifli cumartesi sabahlarımdan birini yaşadım. Tabii ki küçük cimcimem sayesinde. Ben her an biraz hareket edip hanfendi birkaç tekme vurur mu acaba diye bekleyip çoğu zaman hafif pıt pıtlarla yetinmek zorunda kalırken, kızımın gecenin 4:30'unda tepineceği tuttu! Ben tabii o saatte bilmem kaçıncı uykumdaydım. Karnımın sağ alt tarafından arka arkaya gelen kuvvetli tekmeleri önce rüya zannettim. Sonunda kızımın ısrarı üzerine uyandım. Sabahın o saatinde başka biri uykumu bölse onunla ilgili hiç de iyi şeyler düşünmeyecek olan ben, şikayet etmek bir yana, acayip mutlu uyandım. Rüya sandığım o tepikler devam edince hemen babayı da uyandırayım ki mahrum kalmasın dedim. Önce bir devamlılık testi olarak elimi tekmelerin geldiği yere koydum. Malum, haylaz kızımız genellikle birisi elini karnıma koyunca vazgeçiveriyor şovundan. Utangaç mı ne!
Gene aynen öyle oldu! Elimi koyunca hareketler seyreldi ve hafifledi. Hafif tıp tıplamalara dönüştü. Babayı uyandırmaktan vaz geçtim, ama sabaha kadar da hareketleri kaçırmayayım diye uyuyup uyuyup uyandım. Sabahı ettiğimde yüzümdeki mutlu gülümseme hala oradaydı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder